Ups! Baby!
1x15 Injured
koło i egzam
płyta
10x18 "You Be Illin'"
28 kwietnia
Nobuta wo Produce
 
3x14 "The Bracket"
8x07 A Little Slice of Kevin
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ewelina111.htw.pl

  • Ups! Baby!

    1. Zasady ogólne.
    1.1. Do klanu Mercenari nale¿eæ mo¿e ka¿da postaæ, bez wzglêdu na rasê czy profesjê.
    1.2. Na pierwszym miejscu dla klanu jest klanowicz, dlatego te¿ dla ka¿dego priorytetem jest dobro wspólne klanu.
    1.3. Ka¿dy najemnik, ma obowi±zek wspieraæ klan, anga¿owaæ siê w jego poczynania i braæ w nich czynny udzia³.
    1.4. Przedstawicielem najemników w kontaktach z innymi klanami jest lider - Elhirion oraz osoba z Rady.

    2. Lider klanu:
    2.1. Mianuje i odwo³uje Cz³onków Klanu.
    2.2. Decyduje o przyznawaniu ekwipunku.
    2.3. Jest rozjemc± ewentualnych sporów.
    2.4. Wypowiada wojny.

    3. Rada Klanowa.
    3.1.Sk³ad Rady:
    3.1.1. Thanen alias Glorth jako lider klanu oraz Elhirion, ………. , ………..
    3.2. Zbiera sk³adki cz³onkowskie, które nastêpnie deponuje w skrzyni klanowej.
    3.3. Odpowiada za politykê zewnêtrzn± Najemników.

    4. Skarbiec Najemników.
    4.1. Na Skarbiec Najemników sk³adaj± siê finanse, materia³y oraz zbrojownia.
    4.2. Sk³adki:
    4.2.1. Ka¿dy najemnik co tydzieñ zobowi±zany jest przekazywaæ sk³adkê na rzecz klanu. Wyj±tkiem s± osoby, których nieobecno¶æ trwa³a ponad dwa tygodnie. W takim Przypadku osoby te, s± zwolnione z op³at przez pierwszy tydzieñ.
    4.2.2. Osoby 40-51 kr±g p³ac± 250k, osoby 52-60 kr±g p³ac± 500k, osoby 61 i w górê p³ac± 1kk.
    4.2.3. Sk³adka ma na celu utrzymanie CH oraz w perspektywie kupno lepszego CH
    4.2.4. Znalezione przedmioty gotowe nale¿± do osoby, która je znalaz³a.
    4.2.4.1. Wyj±tkiem stanowi
    a) sytuacja kiedy przed polowaniem Klanowym ustala siê, do kogo trafi przedmiot ( wcze¶niej taki przedmiot powinien zostaæ zapisany na kartach Ksiêgi. (czyt. nasze forum) w dziale  Ku¼nia Klanowa / Sprzêt
    b) bi¿uteria Epicka pochodz±ca z bicia Tytanów Epickich, bi¿uteria taka jest w³asno¶ci± klanu.
    JE¯ELI KLAN WEJDZIE W POSIADANIE EPIKÓW POPRZEZ BICIE TYTANÓW EPICKICH, ZOSTANEI STWORZONA DODATKOWY PODPUNKT MÓWI¡CY O MO¯LIWO¦CI ICH POZYSKANIA NA ZASADZIE DAROWIZNY OD KLANU.
    4.2.5. W przypadku znalezienia przedmiotów gotowych, które przechodz± na w³asno¶æ znalazcy, prawo pierwokupu ma w pierwszej kolejno¶ci Klan Mercenari w tym wypadku reprezentowany przez Lidera, a w drugiej kolejno¶ci dowolny klanowicz.

    5. Cz³onkowie Mercenari.
    5.1. Najemnikiem mo¿e zosta³ ka¿da posta³ charakteryzuj±ca siê wzajemnym szacunkiem, zrozumieniem oraz chêci± pomagania.
    5.2. Nowi Najemnicy, maj± takie same prawa i obowi±zki jak pozostali Najemnicy.

    6. Hierarchia po¶ród Najemników:
    6.1. Lider – zajmuje najwy¿sze miejsce w klanie
    6.2. Rada – zastêpujê Lidera podczas jego nieobecno¶ci, wraz z Liderem podejmuje decyzje odno¶nie klanu.
    6.3. Najemnik – ka¿dy pozosta³y cz³onek klanu.

    7. Prawa Najemnika:
    7.1. Najemnik ma prawo do ochrony ze strony innych Najemników.
    7.2. Najemnik ma prawo do ochrony ze strony sojuszników.
    7.3. Najemnik ma prawo do wypo¿yczenia ze zbrojowni sprzêtu bêd±cego w³asno¶ci± klanu.
    7.4. Najemnik ma prawo do pierwszeñstwa uczestniczenia w dru¿ynie, której liderem jest innym Najemnik.
    7.5. Najemnik ma prawo na w³a¶ciwe i godne traktowanie ze strony innych Najemników.
    7.6. Najemnik ma prawo do sprawiedliwego s±du nad jego poczynaniami.
    7.7. Najemnik ma prawo do otrzymania identycznego sprzêtu, z jakim wstêpowa³ w szeregi Mercenari, w przypadku opuszczania Najemników.

    8. Obowi±zki Najemnika:
    8.1. Najemnik ma obowi±zek udzieliæ pomocy innemu Najemnikowi.
    8.2. Najemnik ma obowi±zek udzieliæ pomocy sojusznikowi.
    8.3. Najemnik ma obowi±zek staæ na stra¿y zamku bêd±cego w³asno¶ci± Najemników lub sojuszu.
    8.4. Najemnik ma obowi±zek dbaæ o dobre imiê Mercenari.
    8.5. Najemnik ma obowi±zek p³aciæ sk³adki.
    8.6. Najemnik ma obowi±zek dbaæ o powierzony mu sprzêt.
    8.7. Najemnik ma obowi±zek zdaæ do skarbca powierzony mu sprzêt w momencie odej¶cia z Mercenari.
    8.8. Najemnik ma obowi±zek przestrzegaæ regulaminu.
    8.9. Najemnik ma obowi±zek wykonywania poleceñ Lidera oraz Rady.
    8.10. Najemnik ma obowi±zek czynnego udzia³u w wszelkich dzia³aniach ca³ego klanu (np. dzia³ania wojenne, wyprawy klanowe, oblê¿enia/obrona zamków).

    9. Kary:
    9.1. Za nie wywi±zywanie siê z obowi±zków, Najemnik mo¿e zosta³ ukarany.
    9.2. System kar.
    9.2.1. Kara finansowa w wysoko¶ci od 1.000.000 aden do 10.000.000 aden.
    9.2.2. Kara materialna w postaci odebrania sprzêtu klanowego. .
    9.2.3. Kara banicji - czasowe opuszczenie klanu.
    9.2.4. Kara wydalenia z klanu.
    9.2.4.1. Uznawana jest za najwy¿sz± karê, wymierzana mo¿e by³ tylko za najgorsze przewinienia.
    9.2.4.2. Wymierzona zostaje w przypadku, gdy Lider po rozmowie z Rad± dojd± do konsensusu wzglêdem jej zastosowania.
    9.2.4.3. Osoba ukarana, nie ma prawa wst±piæ ponownie w szeregi Najemników.
    9.2.5. Od ka¿dej kary przys³uguje odwo³anie.

    10. System Nagród:
    10.1. Za w³a¶ciwe wywi±zywanie siê z obowi±zków, Najemnik mo¿e zosta³ nagrodzony.
    10.2. System Nagród.
    10.2.1. Nagroda finansowa w wysoko¶ci od 1.00.000 adena do 10.000.000 adena.
    10.2.2. Nagroda materialna w postaci darowania na w³asno¶ci sprzêtu klanowego.
    10.2.3. Nagroda nadania indywidualnego tytu³u.

    11. Wojna:
    11.1. Wojnê wypowiada Lider Mercenari lub Rada.
    11.2. Na okres wojny, je¿eli istnieje taka mo¿liwo¶æ, powo³ywany jest oddzia³ do zadañ specjalnych, którego Liderem jest adept umiejêtno¶ci "Powrót".
    11.3. W czasie wojny, wszystkie dzia³ania podporz±dkowane s± wygraniu jak najwiêkszej ilo¶ci potyczek oraz walnych bitew.

    12. Kucie rzeczy:
    12.1 Ka¿dy klanowicz dba sam o swój sprzêt.

    13. Przepisy koñcowe.
    13.1. Klimat w klanie obowi±zuje pod postaci± zakazu stosowania wulgaryzmów.
    13.2. Wszystkich Najemników dotyczy obowi±zek zachowania tzw. klimatu na kana³ach ró¿nych od "klan".
    13.3. Lider Klanu wydaje wytyczne dotycz±ce spraw wewnêtrznych.
    13.4. Ka¿dy, kto zaatakuje Najemnika, atakuje ca³y klan Mercenari, jednak¿e do momentu podjêcia decyzji przez Lidera albo Radê, nie nale¿y wykonywaæ ¿adnych dzia³añ odwetowych.
    13.5. Zabronione jest atakowanie innych graczy za wyj±tkiem przepisów zgodnych z regulaminem Allseronu
    13.6. O ka¿dej d³u¿szej nieobecno¶ci nale¿y poinformowaæ odpowiednim wpisem na forum. dnia Pi± 15:26, 04 Lis 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • niuniapeja.xlx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Ups! Baby! Design by SZABLONY.maniak.pl.